Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Καλησπέρα !!!!!!
 Δεν ξέρω τι να γράψω για το λόγο οτι δεν ειμαι σίγουρη πως να ξεκινήσω διότι ειναι η πρώτη μου φορά που ασχολούμαι με τα bloggs!!! Πως μου ήρθε η ιδέα; Δεν μου ήρθε μου την κόλλησε μια δυναμική blogger η φίλη μου η Τούλα και το mom lol words  !!!! Κάπως ετσι ξεκίνησε ολο αυτο !!!! Για το μονο που ειμαι σίγουρη ειναι οτι μου αρέσει πολυ ολο αυτο γιατι ανέκαθεν μου άρεσε να γράφω εξάλλου για αυτο σπυδασα και δημοσιογραφία !!! Γιατι δεν το συνέχισα το επάγγελμα; Προσπάθησα .... Αλλα ήμουν ενα μικρό ψαράκι χωρίς πλάτες ανάμεσα στους καρχαρίες !!!!
Δεν στεναχωριέμαι πλέον ολα ειναι μέσα στο παιχνίδι της ζωής, έφτιαξα αυτο το μωρο για να γράφω αυτά που θελω χωρίς περιορισμούς και με την μονη πλάτη που εχω το internet !!!!
Απο οτι καταλαβαίνετε και απο το τίτλο του blogg με λένε Βάσω , ειμαι παντρεμένη εχω μια ζουζούνα ενός έτους και τα τελευταία 2,5 χρονια ζω στην Γερμανία ..... Αυτά! Βασικά αν ειναι και αλλα θα τα πούμε ολα και θα τα γράψω ολα με τον καιρό μέχρι να εξοικιωθω και να δω πως δουλεύει ολο αυτο!!!!! 
Have fun λοιπόν !!!!!

1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή Βάσω! Να σου ζήσει η μικρούλα σου! Έρχομαι απο το party της Τούλας!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή