Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

                                                 Η πρώτη μου φορά ως Μαμά!!!



 Ο τίτλος του κειμένου τα λέει ολα.. Πως να περιγράψω εκείνα τα λεπτά της αναμονής μέχρι το "πανίσχυρο"τεστ εγκυμοσύνης ,που με έκανε να κρατάω την αναπνοή μου νιώθοντας οτι θα σκάσω , να δείξει το αποτέλεσμα ! Το αποτέλεσμα που δεν ήξερα ποιο θελω να ειναι , αν και με τον άντρα μου κάναμε προσπάθειες θέλαμε πολυ ενα παιδάκι ! Όμως οταν ήρθε η ωρα να δω το αποτέλεσμα μου είχαν "κοπεί" τα πόδια ! Θυμάμαι καλα ηταν άνοιξη κ για κατα περίεργη σύμπτωση στην Γερμανία εκείνη η ημέρα ηταν πολυ όμορφη , πολυ ανοιξιάτικη !!! Στον Σπύρο δεν είπα τιποτα για το τεστ δεν ηθελα να απογοητευτεί αν δεν ήμουν αλλα ο θεός έκανε το θαύμα του !!!! Το συναίσθημα του θετικού αποτελέσματος ηταν απερίγραπτο, εδώ να προσθέσω οτι το τεστ το έκανα με την καλύτερη μου φίλη και  νονά της Μαρίας, μέσω Skype.....!!!!! Δυνατά συναισθήματα , δυνατή στιγμή !!! Αρχίσαμε να φωνάζουμε απο χαρά και απο έκπληξη δεν το πίστευα , ουτε εκείνη όμως ! Και τωρα το καλύτερο πως να το έλεγα στον Σπύρο για να μην παρατήσει την δουλεια του απο χαρά ; Δεν το σκέφτηκα καν οταν με πήρε του το είπα και τα βεγγαλικά έφτασαν σπιτι μας μαζί με δυο πάστες που μου έφερε για να το γιορτάσουμε !!!! 
Εμενε κατι ακόμα... Να μας το επιβεβαίωση και ο γυναικολόγος μου και έγινε και αυτο και δεν πίστευαμε στα αυτιά μας ,και στα μάτι μας που βλέπαμε ενα τόσο δα σπορακι να μας κανει τόσο μα τόσο ευτυχισμένους ! Οι πρώτοι μήνες ηταν δύσκολοι , με ναυτιες, εμετους κ πολλα αλλα, κ αναρωτιόμουν ετσι ειναι η εγκυμοσύνη ; Χωρίς κοιλιά , χωρίς να κουνιέται κατι μέσα σου; Που ειναι το παιδί έλεγα ; Μα ειχα τόσες απορίες και προ πάντων ήμουν τόσο ανυπομονη που ηθελα να γίνουν ολα γρήγορα να το δω αυτο το μωράκι!!!
Κάθε μέρα ειχα και μια άλλη απορία που φυσικα την εξέφραζα στον Σπύρο και όπως ειναι λογικό έμενε με το στόμα ανοιχτό !!!  Οι άντρες αυτές τις στιγμές μας δεν μπορούν να τις καταλάβουν ,οχι γιατι δεν θέλουν αλλα γιατι αυτή ειναι η φύση ! Παρόλα αυτά οι μήνες πέρασαν σχετικά καλα χωρίς να καταλαβαίνω οτι εχω γίνει ενα μπαλόνι με μια τεράστια κοιλιά και ενα υγιέστατο μωρο να κανει πάρτι εκεί μέσα ! Όπως διαβάζω οι εγκυμονούσες συνηθίζουν να διαβάζουν πολυ για το παιδί , την εγκυμοσύνη και την άφιξη του παιδιού κατι που δεν συνέβει με εμενα ! Διάβαζα λίγα πράγματα , επιλεκτικά επειδή δεν ηθελα καθόλου να επηρεαστω ! Δεν ξέρω πως μου βγήκε αυτο γιατι ως άνθρωπος ολα τα αναλύω πολυ διότι θελω να ζω χωρίς καμία ψευδαίσθηση και σε κανένα σύννεφο ! Και όπως προ είπα ήμουν ανυπόμονη ,και αφού κόντευε η μεγάλη ωρα δεν άντεχα έλεγα ποτε θα γεννήσω δεν ειχα καθόλου άγχος, δεν έκανα άσχημες σκέψεις νόμιζα οτι ολα ηταν απλά ! Μα πως γινεται αυτο οταν φέρνεις στον κόσμο έναν ανθρωπο; Ανατριχίαζω με την σκέψη οτι έφερα και εγω μια ζωη στο φως! Οταν ήρθε η ευλογημένη ωρα του τοκετού εκεί κατάλαβα γιατι λένε "άντε και άλλη λευτεριά ", για να αντεξεις αυτούς τους πόνους που διαπερνούν το κορμί σου και δεν μπορείς να κανεις τιποτα μονο να τους υπόμενεις, εκεί καταλβα ποσο πολυ με αγαπάει η μανα μου και γιατι ειναι τόσο κολλημένη πάνω μας! Εκείνες τις ώρες κατάλαβα πολλα και αναθεώρησα και αλλα ! Ω, εκείνη η στιγμή που την είδα όμως ξέχασα τα παντα και μαζί με την μικρή μου ξανα γεννήθηκα και εγω, εγω και τα πιστεύω μου!!! Τωρα ολα θα άλλαζαν αλλα δεν με ένοιαξε δεν φοβήθηκα μονο αγχώθηκα αν θα τα καταφέρω να γίνω τόσο καλη μαμα όσο θελω ,τόσο καλό παράδειγμα για να βγάλω στην ζωή έναν ενάρετο άνθρωπο ! Κάθε μέρα αγχώνομαι και προσεύχομαι να τα καταφέρω! 
Πράγματι όμως , ολα άλλαξαν οταν ήρθε η Μαρια! Ολα είχαν περισσότερο νόημα,περισσότερο χρώμα και πολυ μα παρά πολυ αγαπη !!!! 
Εδώ κάπου όμως μπαίνει οχι η μαμά Βάσω αλλα η γυναίκα Βάσω !!! Τι γινεται τωρα με αυτά τα υπέροχα παραπανίσια κιλά; Με αυτο το μαλλί που ενα χρόνο ηταν άβαφτο ; Με τα ρούχα μου που μου λένε bye bye; Και εδώ έρχεται ενα ωραιότατο σοκ!!!!!! Μια καταπληκτική ανασφάλεια , ενα συναίσθημα "ποιο ειναι το κορίτσι στον καθρέφτη ;" Δεν μπορούσα και ακόμα δεν μπορω να συνυπαρξω ειρηνικά  με αυτή την αλλαγή δεν ξέρω ακριβώς το γιατι ! Ειναι η εποχή που μας θέλεις όλες μαμα-μοντέλα; Ειναι η τόσο απελευθερωμένη κοινωνία μας; Τι ειναι ; Γιατι εμεις οι γυναίκες που φέρουμε ενα τέτοιο έργο είς πέρας δεν  συμφιλιωνομαςτε με την αλλαγή ,την διαφορετικότητα αλλα θελουμε να είμαστε όλες ίδιες απο ενα καλούπι βγαλμένες ; Μεγάλη κουβέντα , που σίγουρα θα την άνοιξω κάποια στιγμή εδώ μέσα !!!!  

Όπως και να εχει το θέμα ειναι ενα οτι θα ξανα θυσίαζα την εικόνα μου για την Μαρια αλλα και για αλλα παιδια αν και οταν με αξιώσει ο θεός !


Τα φιλία μου!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου